Followers

Friday, December 14, 2012

.salam semua.

korang sihat x? sori lama x update.

saya sedih sangat bila orang gunakan gambar yg ada dalam blog saya ni untuk FAKE ACCOUNT fb.

apa motif korang ye? korang mungkin follower blog sy n mungkin juga bukan sebab gambar yg diambil semua gambar dalam blog ni. saya xpernah upload gambar tu dalam fb.

bila perkara tu terjadi, saya pon da xde mood nak update blog letak gambar bagai. jadi MENYAMPAH sangat.

perlu ke nak guna muka orang lain untuk account awak. orang add awak sbb diri awak so nape nak gunakan gambar saya....?

Allah da jadikan semua makhluk ni dengan keistimewaan sendiri. nape awak xnak terima tu? siap update status yang tah pape lagi. saya pon xtau da nak cakap apa. kalau biar makin menjadi2. kalau sound xjadi apa.

SO WHAT TO DO?? T____T

1 comment:

  1. Sis,langkah paling selamat is....do not put your picture in a blog...tambah plak sis ade pretty face..lagilah orang suka kopi n guna utk macam2...cegah sebelum terlambat....sy cuma nsihatkn je..org boleh buat mcm2 hnye dgn gambar...bomoh,mnymr..semuanya akn mndpt kesan kat diri sis..^_^ salam ukhwah....bertindak sekarang...

    ReplyDelete