Followers

Saturday, May 7, 2011

anniversary

 .salam.

04052011 was my 2nd anniversary with mr heart.eh eh da kawen ke ade anniversary ni? hahaa.xde la. anniversary couple je n i'allah akan wujud anniversary perkahwinan bersama mr heart saya nanti. doakan kami ;)

Ogos 2008 saat perkenalan kami. mula-mula kenal kat myspace je. then baru la ph and then kapel. haish. budak-budak lagi time ni. xsangka langsung bvoleh kapel dengan budak shaqir ni. padahal dulu main-main je. bese la,xmatured lagi. xpenah nak serius dalam pape hal. btw, 08092008 tarikh sebenar kami kapel and then ada beberapa masalah yang xdapat di elakkan, kami bercerai berpisah. a few month after that, dia datang lagi kepadaku. actually time ni hati pon da tawar untuk terima sesiapa. juz wanna have fun with everybody. unlimited fun. i meant boleh bergaul dengan sesiapa je yang kita suka. tapi dia pandai ambil hati. die romantik dan saya sangat suka lelaki begini. time ni umo kami da 18. dia selalu ajak saya jogging kat taman bandar. tiap kali joging ngan dia tiap kali tu la dup dap dup dap. diri sendiri pon xpasti minat dia atau x. hati kata ya, otak x.guane 2? lastly, xtau nak cakap apa bila one nite,si dia nyanyikan lagu fall for u dan dihantar kepadaku voice sms. memang cair habis dengar voice sms 2.

04052009 kami bersama semula and masa ni da xde langsung nak fikir kapel ngan lelaki lain. dia mengisi hati ni sepenuh-penuhnya. mulai saat ni saya sudah mengenal erti setia walaupun saya still berkawan dengan lelaki lain. berkawan dengan lelaki lain? itu juga perlu ok. xperlu la kita nak stop kawan dengan lelaki lain semata-mata inginkan title setia. setia means jiwa n perasaan anda hanya pada kekasih anda. jadi betul lah pepatah berkata 'berkawan biar beribu, bercinta biar satu' . dia faham perangai saya, boleh ikut rentak hidup saya, boleh layan kerenah saya yang sangat cerewet ni. dan yang paling penting bole terima masa silam saya yang nakal x tentu pasal.thanks sangat shaqir.macam-macam dugaan yang kita tempuh. awak banyak bersabar walaupun kadang-kadang perangai saya sgt melampau. awak terlampau caring walaupon kadang-kadang perangai awak tu buat saya rimas dulu and now saya da faham kenapa awak buat semua tu. saya harap perangai awak ni xkan berubah.saya sayang awak lebih dari yang awak tahu and saya harap kita cepat kawen( gatal nak mampos) .



 mohammad shaqir bin mohammad hanzam,
You are the best thing that's ever been mine.
i look forward to our future and making our dreams come true.
you are everything to me,
someone i can count on,
someone i love with all my heart.
since u come along,
i've been thinking about you and believe me dear,
i've fallen for u MADLY..!

.salam.

12 comments:

  1. shaqir>
    hehehe=)
    i luv u like crazy dear!!=))

    ReplyDelete
  2. bestnyaaaaa tapikan macam tak faham kenal 2009 cpl 2008 :)
    harap hubungan korang berdua diakhiri dgn perkahwinan..amin

    ReplyDelete
  3. waaa wahh. so sweet lah dear. klcc? memang kat sana kot time ni. nasib tak terserempak lagi. heee

    :)

    ReplyDelete
  4. micha la nosha: aah la.seb bek awk tego.da btolkan da now.thanks ye.kalau x sampai bile2 pon x pasan. ;)

    ReplyDelete
  5. seken: yeke? hahaaa.ade je kite kat tempat sme kan. kalau tserempak lg mmg nak kne la seken kalu xdatang dekat lagi.heheheee

    ReplyDelete
  6. swett sangat sis qis :)
    forever .

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete